Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Παραίτηση από τη θέση Προέδρου και τη θέση μέλους Δ.Σ. του Συνδέσμου Στρατιωτικών & Σωμάτων Ασφαλείας Δήμου Θερμαϊκού

Στις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη Δ.Σ. του Συνδέσμου Στρατιωτικών & Σωμάτων Ασφαλείας Δήμου Θερμαϊκού έλαβα μέρος με μεγάλο ενθουσιασμό και ενδιαφέρον, ορμώμενος από διάθεση και επιθυμία να ασχοληθώ με την ενημέρωση αλλά και την βοήθεια προς τους συναδέλφους σε θέματα που γνώριζα και γνωρίζω λόγω της ιδιότητας μου .
Ιδιότητα που ποτέ μέχρι τώρα δεν ανέφερα διότι όλοι οι συνάδελφοι είναι ίσοι μεταξύ τους.
Με διάθεση να βοηθήσω στην υλοποίηση των όποιων δραστηριοτήτων και ενδιαφερόντων αφορούσαν τον Σύνδεσμο μέσα στα πλαίσια των σκοπών του καταστατικού αλλά και σε θέματα εκτός καταστατικού .
Οδηγός και βοηθός μου σε αυτή την επιλογή μου στάλθηκε και θα στέκεται πάντοτε η αλληλοβοήθεια και ενημέρωση ότι αφορά τους συναδέλφους .
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ανωτέρω, και με δεδομένη τη φιλοσοφία μου ότι η συμμετοχή σε συλλογικά όργανα προϋποθέτει την υπαγωγή του «εγώ» στο συλλογικό συμφέρον, αποτελεί πεποίθησή μου ότι η παρουσία μου στο παρόν ΔΣ, δημιουργεί αυτονόητα ηθικό ασυμβίβαστο, καθώς θεωρώ ότι μπορεί να επηρεάσει την όποια απόφαση των υπολοίπων μελών του ΔΣ σχετικά τον τρόπο διαχείρισης τόσο στην παρούσα φάση όσο και στο μέλλον, θέτοντας την τελικά σε καθεστώς ηθικής αμφισβήτησης.
Όσο ο καιρός προχωρεί αισθάνομαι ότι παραγκωνίζομαι, λόγω της ανοιχτής και δηλωμένης αρχής , τάξης ,διαφάνειας καθώς και τήρησης του καταστατικού όχι του Συνδέσμου αλλά ενός οποιαδήποτε συλλόγου .
Αποτέλεσμα είναι να μην έχω ενημερωθεί έστω και τηλεφωνικά, γραπτά ή ηλεκτρονικά για κείμενα και θέματα που έχουν αποφασιστεί από ορισμένα μέλη του ΔΣ όχι ως προέδρου αλλά απλά ως μέλος του ΔΣ .Επίσης και σε θέματα που ανέλαβαν μέλη να διεκπεραιώσουν , να μην ενημερώνουν το σώμα .
Στις 23/11/2014 μετά από ώριμη σκέψη,
Δήλωσα ότι παραιτήθηκα τόσο από τη θέση προέδρου όσο και από τη θέση μέλους του Δ.Σ. με την επωνυμία Σύνδεσμος Στρατιωτικών και Σωμάτων Ασφαλείας Δήμου Θερμαϊκού ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ .
Όμως δε κρατώ κακία σε κανέναν. Τους εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο τους. Πρέπει να ξέρουμε να συγχωρούμε γιατί η ζωή είναι μικρή.
Ευχαριστώ το κόσμο για την αγάπη του και την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου. 
                                                                      Με εκτίμηση
                                                            Βασίλειος Διαμαντίδης

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI