Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

10 πράγματα για τα οποία μια μαμά δεν θέλει να απολογηθεί ποτέ!

Όλες οι γυναίκες πριν κάνουμε μωρό, σκεφτόμασταν τη μητρότητα σαν κάτι ιδεατό. Εμείς ποτέ δε θα παίρναμε κιλά, ποτέ δε θα φωνάζαμε στο μωρό, ποτέ δε θα κάναμε καισαρική ή επισκληρίδιο, ποτέ…ποτέ… ποτέ. Η μητρότητα όμως στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο δύσκολη απ’ ότι φανταζόμασταν! Και δυστυχώς, όλοι έχουν άποψη γι’ αυτή. Τα μέλη της οικογένειας, οι φίλοι, ακόμα και άγνωστοι κρίνουν κατακρίνουν επικρίνουν ή σχολιάζουν το τι πρέπει να κάνει μια μαμά. Ε, λοιπόν να, ορισμένα πράγματα για τα οποία δε χρειάζεται να απολογηθεί ποτέ μια μαμά! 

1. Δεν θέλω να απολογηθώ επειδή (αναγκάζομαι να...) καθυστερώ στα ραντεβού μου
Η καθημερινή προετοιμασία μιας μαμάς για μια οποιαδήποτε έξοδο, θυμίζει σαν προπόνηση για μαραθώνιο. Τρέχεις συνεχώς αλλά δεν ξέρεις (ποτέ)  πότε θα φτάσεις στον προορισμό σου!  Πάντα λίγο πριν φύγεις τα παιδιά αρχίζουν να κλαίνε, θέλουν πιπί ή κακά και με μαθηματική ακρίβεια πάντα θα χύσει το χυμό ή το γάλα πάνω σου. Έτσι είναι όμως η ζωή με τα μωρά. Και όποιος είναι αρκετά ώριμος για να το καταλάβει, ποτέ δε σου ζητάει εξηγήσεις γιατί καθυστέρησες στο γεύμα… 

2. Δεν θέλω να απολογηθώ επειδή πήρα κιλά μετά το μωρό
Κάθε γυναίκα που έχει γίνει μαμά, ξέρει πόσο εύκολο είναι να πάρεις κιλά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ή του θηλασμού. Και όταν μάλιστα το μωρό δεν έχει κλείσει καν τους έξι μήνες, το τελευταίο που θέλεις είναι να αρχίσεις δίαιτα, πιλάτες ή Zumba! 

3. Δεν θέλω να απολογηθώ για την… αμνησία μου 
Ξέχασα να σας ευχηθώ χρόνια πολλά στο Facebook; Ξέχασα να σας απαντήσω για το αν θα έρθω στο γάμο σας; Ξέχασα τη γιορτή σας; Έχετε ποτέ ακούσει για τη μητρική αμνησία; Είναι ένα πράγμα απίστευτα τρομακτικό. Έχω Google-άρει πολλές φορές τη λέξη Αλτζχάιμερ  για να βεβαιωθώ ότι δεν χάνω εντελώς τη μνήμη μου. Υπάρχουν μέρες που δε θυμάμαι τι μέρα έχουμε σήμερα...πώς να θυμηθώ πότε γιορτάζει η τρίτη ξαδέρφη μου; 

4. Δεν θέλω να απολογηθώ για το ότι δεν έχω μαγειρέψειΤις περισσότερες μέρες εντυπωσιάζομαι με τις ικανότητες μου, επειδή έχω καταφέρει να βρω ένα ζευγάρι ίδιες κάλτσες για τα παιδιά μου. Ειδικά όταν διαθέτω τουλάχιστον τη μισή μέρα μου, προσπαθώντας να αποτρέψω τα παιδιά μου από το να πάθουν διάσειση πέφτοντας από τους καναπέδες. Αν το δείπνο είναι σερβιρισμένο στο τραπέζι χωρίς να λείπει τίποτα, τότε σίγουρα θα λείψει κάτι άλλο, όπως τα σιδερωμένα εσώρουχα. Αν εσείς καταφέρνετε να είστε η τέλεια μαγείρισσα με δύο νήπια, μπράβο σας. Εγώ αδυνατώ και δε θα απολογηθώ γι’ αυτό! 

5. Δεν θέλω να απολογηθώ επειδή δεν θήλασα
Αν εσείς θηλάσατε μπράβο σας! Σας συγχαίρω. Εγώ δε μπόρεσα! Προφανώς ο θηλασμός δεν ήταν για μένα. Αυτό δε  με κάνει λιγότερο καλή μητέρα από εσάς! 

6. Δεν θέλω να απολογηθώ επειδή δεν έχω χρόνο για τον εαυτό μου
Δεν έχω χρόνο να φορέσω make up, να βάψω τις ρίζες, να κάνω πίλινγκ, να ξυρίσω τα πόδια μου, να φορέσω κάτι κομψό…συγκαλύψει κουρασμένο πρόσωπό μου. Δεν έχω χρόνο και γι’ αυτό δε δίνω δεκάρα για το αν μοιάζω σα νοικοκυρά σε απόγνωση… 

7. Δεν θέλω να απολογηθώ επειδή το σπίτι μου δεν είναι τέλειο… 

Ζω με έναν άντρα, δύο όρια ηλικίας κάτω των δύο, και ένα υπερκινητικό σκύλο. Πάντα το σπίτι έχει λίγη σκόνη, λίγα παιχνίδια πεταμένα στο πάτωμα και κάποιο lego κρυμμένο κάπου στον καναπέ…. 

8. Δεν θέλω να απολογηθώ για τις ορμόνες μου 
Ναι, μπορεί να τσιρίξω σε αυτόν που θα μου κλέψει τη θέση στο πάρκινγκ, να φωνάξω χωρίς λόγο στα παιδιά, να τσακωθώ με τον άντρα μου, που έχυσε ένα ποτήρι νερό στο πάτωμα. Οι ορμόνες μερικές φορές είναι αμείλικτες μαζί μας και εγώ το ομολογώ: είμαι έρμαιο των ορμονών μου! 

9. Δεν θέλω να απολογηθώ επειδή γκρινιάζω 
Η μητρότητα είναι σκληρή. Αν κάποιος σας πει κάτι άλλο μάλλον παίρνει βαριά αντικαταθλιπτικά. Οι περισσότερες μαμάδες υποφέρουν από στέρηση ύπνου. Οι περισσότερες μαμάδες έχουν «θέματα» με το σώμα τους. Οπότε και οι περισσότερες δικαιούνται να γκρινιάξουν! 

10. Δεν θέλω να απολογηθώ επειδή απλώς δεν…θέλω την έγκρισή σας 
Η ψυχολογία λέει ότι η απολογία είναι ένας ακόμη τρόπος για να επιδιώκουμε υποσυνείδητα την αποδοχή των άλλων. Ειλικρινά, δεν δίνω δεκάρα για την αποδοχή κανενός. Η μόνη αποδοχή που θέλω, είναι αυτή των παιδιών μου. Η αποδοχή αυτών των δύο μικρών (ενίοτε βρώμικων) ανεμοστρόβιλων που μπήκαν στη ζωή μου και την έκαναν άνω-κάτω! 

Από τη blogger Ηannah Murphy

http://www.imommy.gr/

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI