Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Παραιτήθηκε ο Γ.Γ του Δήμου Θερμαικού Θεοδόσης Χατζηιωαννίδης.

Έκλεισε σήμερα ένας σπουδαίος κύκλος στην επαγγελματική μου ζωή. 
Ο Δήμαρχος Θερμαϊκού έκανε δεκτή την παραίτησή μου, και σταματώ πια να προσφέρω τις υπηρεσίες μου ως Γενικός Γραμματέας. 
Μια εξαιρετική περίοδος -σχεδόν διετία- ολοκληρώνεται, και θέλω να ευχαριστήσω πάνω από όλα το Δήμαρχο για τη μεγάλη τιμή που μού έκανε, και με εμπιστεύτηκε.
Προσπάθησα να υποστηρίξω τα συμφέροντα του Δήμου και των Δημοτών. 
Γι αυτό ήμουν εκεί, αυτό έκανα. 
Η ιστορία θα δείξει τι πέτυχα. 
Κέρδισα όμως νέους φίλους, με τους οποίους ήταν ευλογία να δουλεύω μαζί. Τόσο αιρετούς, όσο και υπαλλήλους.
Τις τελευταίες ώρες συγκινήθηκα πολύ, γιατί ένιωσα την εκτίμηση πολλών από τους παραπάνω. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ, γιατί ένιωσαν. Και να μη ξεχνάνε, ότι κι εγώ νιώθω παρόμοια.
Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι προσωπικοί και μόνο λόγοι δεν με επιτρέπουν να συνεχίσω με τους ρυθμούς που θα ήθελα. 
Ούτε διαφωνίες, ούτε ασυμβίβαστα. 
Με το Δήμαρχο χωρίσαμε ως φίλοι και καλοί συνεργάτες. 
Από οποιαδήποτε θέση ή κατάσταση, θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου, για να πάει αυτός ο ευλογημένος τόπος μπροστά.
Έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου γι αυτό το Δήμο. 
Στο πλαίσιο του ρόλου μου, πήρα και κάποιες αποφάσεις που μπορεί να μην είναι συνηθισμένες, αλλά γινόντουσαν πάντα με γνώμονα το συμφέρον του Δήμου πρώτα ως κοινότητα και ύστερα ως Οργανισμού.
Αποχωρώ λοιπόν τις επόμενες μέρες, με τις καλύτερες αναμνήσεις. 
Εις το επανιδείν αγαπημένοι φίλοι, φίλες και συνεργάτες. 
Φυσικά δε θα χαθούμε.

*Το ιστολόγιο μας εύχεται στον Θεοδόση Χατζηιωαννίδη καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία στην νέα του πορεία.!

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI